top of page
Søg

Sticks´n Sushi BRUGER SKJULTE MSG TILSÆTNINGSSTOFFER

Sticks´n Sushi BRUGER SKJULTE MSG TILSÆTNINGSSTOFFER






Skrevet af Oplysning om MSG d. 7 maj 2020 kl. 14:00

"Jeg har kontaktet en masse sushi spise steder for at finde ud af hvad der bruges af tilsætningsstoffer og om der evt. bruges MSG i sushi og her har vi den kendte Sushi kæde: Sticks´n Sushi på listen."
- Oplysning om MSG.

De oplyste mig om at de bruger følgende i en facebook besked:

Gærekstrakt, citronsyre, edikke og glukosesirup.





Dette bør stå oplyst på deres hjemmeside, så dem, der gerne vil undgå MSG og som gerne vil vide hvad deres sushi indeholder, da der også er mennesker, der ikke kan tåle MSG, inklusiv mig selv.



https://takeaway.sticksnsushi.com/dk/da-dk

https://sticksnsushi.com/media/1929/sns-menukort-2018-11-dk-150x380-low.pdf

(I deres menukort, der står de nævnte MSG tilsætningsstoffer ikke. Dette bør stå oplyst.)


Og disse tilsætningsstoffer er MSG og de er på min MSG navne liste.



Færdiglavet sushi pakker, som indeholder MSG og MSG tilsætningsstoffer:



Læs også om LETZ SUSHI kæden, som bruger MSG, MSG tilsætningsstoffer, men også Aspartam sødestof:



"Jeg har en del andre Sushi spisesteder på listen, som bruger MSG."
- Oplysning om MSG.

Min opfordring til jer alle er at spørge den Sushi Restaurant, som du evt. gerne vil spise på om der bruges MSG, Gærekstrakt, Citronsyre, Edikke og Glukosesirup, du kan sige at du er allergisk og så skal de faktisk svare.


Læs også MSG NAVNE LISTEN her:



Se videoen fra Neurologen Dr. Russell Blaylock vedrørende hvad MSG gør ved din hjerne og krop:



Vh Oplysning om MSG


Følg mig på de sociale medier


Facebook:



Instagram:



Youtube:



Twitter:



Hjemmeside:



Læs også om de kinesiske resturanter, som jeg har opdaget, som bruger MSG:



Læs også om Mac Donalds, der bruger skjult MSG:



Læs også om Kebab stederne, som bruger MSG:



54 visninger0 kommentarer
  • TikTok
  • YouTube
  • Facebook Social Ikon
  • Instagram
  • Twitter Social Ikon
bottom of page