top of page
Søg

DISSE P-PILLER CILEST, DROSPERA, YASMIN, FEMICEPT INDEHOLDER SKJULT MSG


DISSE P-PILLER CILEST, DROSPERA, YASMIN, FEMICEPT INDEHOLDER SKJULT MSG



Skrevet af Oplysning om MSG d. 5 maj 2020 kl. 23:15


CILEST


Indeholder: Polysorbat 80, som er MSG


DROSPERA


Indeholder: Delvist hydrolyseret polyvinylalkohol og prægelatineret majsstivelse er MSG.



FEMICEPT


Indeholder: Majsstivelse.



YASMIN


Indeholder: majsstivelse og pregelatineret majsstivelse, som er MSG



MSG bivirkninger:


Se min medicin liste med medicin, der indeholder MSG tilsætningsstoffer samt vacciner med MSG i:



Se navnene for MSG og for MSG tilsætningsstoffer her:



Følg mig på Instagram:


Følg mig på Facebook:


Følg mig på Twitter:


Følg mig på Youtube:


MSG Hjemmeside:


Vh Oplysning om MSG



203 visninger0 kommentarer
  • TikTok
  • YouTube
  • Facebook Social Ikon
  • Instagram
  • Twitter Social Ikon
bottom of page