top of page
Søg

Naturli har fjernet skadeligt tilsætningsstof, (som er MSG) fra deres mandeldrik




Skrevet af Oplysning om MSG torsdag d. 2/2 kl. 11:28




Naturli har fjernet skadeligt tilsætningsstof, (Maltodextrin, som er MSG) fra deres mandeldrik




Se min video her om den gode nyhed







Her er blogindlægget jeg skrev d. 12/1 2021 om Naturli, som de reagerede på kun 1 dag efter jeg havde offentliggjort det









Her kan du hører mere om hvad Naturli skrev til mig kun 1 dag efter mit blogindlæg om at de bruger MSG tilsætningsstoffer i deres veganske produkter og ift. at true mig og reaktion på mit blogindlæg




eller læs det her







Se flere af Naturli produkter med MSG tilsætningsstoffer i










Links
















Vh Oplysning om MSG.






63 visninger0 kommentarer
  • TikTok
  • YouTube
  • Facebook Social Ikon
  • Instagram
  • Twitter Social Ikon
bottom of page