top of page
Søg

EASIS UNDER LUPPEN - Bruger MSG tilsætningsstoffer i deres sukkerfri produkt serie



Skrevet af Oplysning om MSG søndag d. 19/9 - 2021 kl. 15:01

EASIS er et kendt firma, der producere sukkerfri produkter til dem, der ikke må få sukker eller ikke ønsker at indtage sukker f.eks diabetikere.

Men, det du nok ikke ved er at de bruger MSG tilsætningsstoffer i deres sukkerfri produkt serie, desværre.

Her er hele 83 af EASIS produkter, hvor der er MSG i:















Indtager du nogle af disse produkter?












Kilde og varedeklarationerne kan du finde på EASIS´hjemmeside:



MSG er noget, som du for enhver pris bør undgå.
MSG skader din hjerne og dit helbred.

Se denne forskning´s video











Forskning med neurokirurgen Dr. Russell Blaylock, som har forsket i MSG - Se videoen


Læs også neurokirurgen´s bog:
EXCITOTOXINS The Taste That Kill





Jeg blev fed af MSG - Se før og efter fotos




Hvordan reagere jeg på MSG, når det indtages?




- Hævelser i ansigtet især i den venstre side af kinden


(Der kan komme opsvulmning og jeg skal i hvertfald IKKE røre ved huden, når der kommer hævelser, fordi jeg kan mærke, der er noget nedenunder.)




Hævelserne kan vare fra nogle dage og op til 14 dage.



- Vægtøgning


(med det samme og kan ikke tabe mig i vægt.


Vægten falder, når MSG er fjernet igen fra kosten.)


- Udslæt eller knopper




- Rødme



- Kan spise løs af MSG-maden og kan ikke stoppe igen


(MSG gør også at man får lyst til at spise og blive mindre mæt)




- Ekstrem tørst


(Jeg kunne nemt drikke 2-3 liter vand på en aften, da jeg fik MSG dagligt eller meget ofte)





Den sidste MSG reaktion jeg havde varede i hele 2 uger, hvor hævelsen i mit ansigt gik op og ned og jeg tror faktisk også at mine ben hævede lidt op, fordi jeg synes at de blev mindre igen efter jeg fik hævelserne væk.



Jeg ser bestemt IKKE køn ud, når det er i udbrud.


Se hvilket MSG produkt, som jeg indtog her og se hvordan jeg ser ud under og efter hævelserne og den opsvulmethed:





Vil du gerne undgå MSG og leve sundere?

Så brug endelig min MSG-FRI produkt liste her med 330 produkter, som du kan bruge når du er ude og handle




Copyright: Oplysning om MSG.
Teksten må ikke bruges af andre, men du må gerne dele mit blogindlæg.


Følg mig på de sociale medier:



Facebook:


Instagram:




Twitter:




MSG hjemmeside
Se hvor MSG ellers findes henne i de fødevarer, som du indtager eller de plejeprodukter, du bruger til dagligt eller den modermælkserstatning, du giver din baby og meget mere.



Vh Oplysning om MSG.
29 visninger0 kommentarer
  • TikTok
  • YouTube
  • Facebook Social Ikon
  • Instagram
  • Twitter Social Ikon
bottom of page