top of page
Søg

Jeg led af migræne i Ca. 26 år på grund af E-330 Citronsyre

Frank Stjernehøj's beretning kommer her vedrørende hans oplevelse med E-330 Citronsyre, som er MSG:

"Jeg led af migræne i Ca. 26 år på grund af E330 Citronsyre, så den kan være farlig.
Jeg købte et par gummitandgebis som jeg fik lavet hos tandlægen, da man mente at det var derfor jeg havde migræne. Mens jeg havde migræne minimum 2 gange hver uge, fik jeg lavet noget stof til at dække øjnene og jeg fik stikpiller mod migrænen."

Hvordan fandt du ud af at du ikke kunne tåle E-330 Citronsyre?

Frank: "Jeg så en artikel med en kvinde der ikke kunne tåle jordbær, da hun mente at det var det der var sprøjtet med gjorde hende syg og så kunne hun ikke tåle E-330 og så havde jeg prøvet alt muligt, da jeg havde en fornemmelse af at det var et eller andet jeg spiste, der gav mig migræne, så nu kunne jeg lige så godt prøve det og miraklet skete, da jeg begyndte at undgå alt med E-330, fra Ca 50 smertestillende tabletter om ugen til 8 om ugen og i dag har jeg sjældent hovedpine Max. 1 gang om måneden.
Lægen sendte mig til tandlæge, røngten, blodprøver osv. Prøverne viste intet. Jeg blev sendt til fys og kiro af lægen for at finde ud af hvorfor jeg fik migræne.
En sidste ting i nat, jeg ved at kroppen faktisk producerer citronsyre og jeg tror at som ung producerede jeg for meget, for i dag kigger jeg ikke efter om der er E330 i maden, og har aldrig hovedpine af det mere, ved det fordi sommetider kigger jeg hvad maden indeholder, og kan se der er E330 i."

Tilføjelse fra mig Oplysning om MSG: Citronsyre E330 også kaldet citric acid er udvundet af skimmelsvamp og er også en hydrolyseret kilde, dvs. Det er MSG.


Kilde og mere info om Citronsyre i bunden af dette link: https://msg-oplysning.wixsite.com/msgoplysning/msg-navne-liste



928 visninger0 kommentarer
  • TikTok
  • YouTube
  • Facebook Social Ikon
  • Instagram
  • Twitter Social Ikon
bottom of page