top of page
Søg

OPLYSNING OM COVID-19 VACCINE - Indeholder SKJULT MSG




Skrevet af Oplysning om MSG tirsdag d. 6/1 - 2021 kl. 02:15




OPLYSNING OM CORONA VACCINE - Indeholder SKJULT MSG



Jeg har undersøgt MSG og MSG tilsætningsstoffer til bunds i snart 2 år, hvor jeg har fundet ud af overvældende ting, hvordan at MSG skjules under mange forskellige navne og tilsætningsstoffer i danskernes fødevarer, plejeprodukter, modermælkserstatninger, slik, kager, fastfood, medicin, vacciner m.m


Jeg skriver dette blogindlæg, som er til folket, som bør oplyses om hvad der er i COVID-19 Vaccinen og som ønsker at vide om hvad MSG kan gøre af skade og hvordan MSG påvirker mig personligt ift. diverse bivirkninger.

Jeg kan ikke holde min mund længere vedrørende det her, nu hvor at mange er begyndt at få COVID-19 vaccinen her i Danmark og jeg synes bestemt at danskerne skal oplyses om indholdsstofferne og hvad de evt. kan medføre af bivirkninger, før man evt. tager et valg om man vil have vaccinen eller ej.

Det er altid en god ting at undersøge tingene selv.



På pro.medicin.dk står der disse ingredienser oplyst, som er i COVID-19 VACCINEN:












Kilde:






Og her står ingredienserne i COVID-19 vaccinen på engelsk:


mRNA, lipids ((4-hydroxybutyl)azanediyl)bis(hexane-6,1-diyl)bis(2-hexyldecanoate), 2 [(polyethylene glycol)-2000]-N,N-ditetradecylacetamide, 1,2-Distearoyl-sn-glycero-3- phosphocholine, and cholesterol), potassium chloride, monobasic potassium phosphate, sodium chloride, dibasic sodium phosphate dihydrate, and sucrose.



Kilde:





Saccharose / Sucrose er MSG.

Sucrose består af 50% glukose og glukose er også MSG.


Kilder:







Det er ikke kun COVID-19 Vaccinen, som indeholder MSG.


Se mine tidligere blog indlæg om det her:




Sundhedsstyrelsen benægter at de nævnte vacciner indeholder MSG, selvom industrien selv oplyser det






Hvorfor er der MSG tilsat i børne vaccinen mod mæslinger, fåresyge og rødehunde?







Flere vacciner med MSG:

Varivax Varivax er en vaccine mod skoldkopper.
Indeholder Gelatine og L-Mononatriumglutamat, som er MSG
Kilde:

DiTeKiPol/Act-Hib er en vaccine mod difteri, stivkrampe, kighoste, børnelammelse og infektion med Hib
Indeholder saccharose, som er MSG, da det også består af glukose
Kilde:


Zostavax Zostavax er en vaccine mod helvedesild.
Indeholder Gelatine og L-Mononatriumglutamat, som er MSG


Stamaril Stamaril® er en vaccine mod gul feber.
indeholder Sorbitol, som er MSG


Typhim VI Typhim VI er en vaccine mod tyfus.
Indeholder casein, som er kasinate (mælkeprotein), som er MSG


M-M-Rvaxpro M-M-Rvaxpro er en vaccine mod mæslinger, fåresyge og rødehunde.
Indeholder Sorbitol, Gelatine og L-Mononatriumglutamat, som er MSG


BCG Vaccine "AJ Vaccines" er en vaccine mod tuberkulose.
Indeholder natriumglutamat og citronsyre, som er MSG


Bexsero er en vaccine mod meningokok-meningitis (type B).
Indeholder Saccharose, som indeholder glukose, som er MSG
Kilde:







Se også denne video:

87.000 læger og sygeplejersker kommer ud imod COVID-19 vaccine:











Hvad siger forskningen om MSG?


Se denne video fra Neurokirurgen Dr. Russell Blaylock, som har undersøgt MSG til bunds og hans opdagelser er bestemt værd at lytte til:



Jeg opfordrer også alle til at læse hans bog:

EXCITOXINS The Taste That Kills


Det betyder dette på dansk:

EXCITOTOKSINER Smagen der dræber



Den kan bestilles her:








Jeg har på egen krop mærket de alvorlige konsekvenser og ubehagelige konsekvenser af at indtage MSG og at bruge plejeprodukter med MSG på min krop.


Jeg kan ikke tåle MSG og jeg er MSG allergiker.


Jeg er stadig i gang med min MSG Research, der er altid noget at undersøge især når jeg får MSG reaktioner, men dette gør jeg ikke kun for min egen skyld, men også for folkets skyld.


Oplysning skal til!




Fotos af mig, før jeg opdagede at det var MSG, der gjorde mig opsvumlet, fik hævelser, var ikke i stand til at tabe mig i vægt og blev fed:















Efter at jeg undgår MSG, ser jeg sådan ud i dag og mange kilo er raslet af og min krop er blevet meget meget mindre:





Hvordan reagere jeg på MSG, når det indtages?


- Hævelser i ansigtet især i den venstre side af kinden

(Der kan komme opsvulmning og jeg skal i hvertfald IKKE røre ved huden, når der kommer hævelser, fordi jeg kan mærke, der er noget nedenunder.)


Hævelserne kan vare fra nogle dage og op til 14 dage.


- Vægtøgning

(med det samme og kan ikke tabe mig i vægt.

Vægten falder, når MSG er fjernet igen fra kosten.)


- Udslæt eller knopper


- Rødme


- Kan spise løs af MSG-maden og kan ikke stoppe igen

(MSG gør også at man får lyst til at spise og blive mindre mæt)


- Ekstrem tørst

(Jeg kunne nemt drikke 2-3 liter vand på en aften, da jeg fik MSG dagligt eller meget ofte)




Den sidste MSG reaktion jeg havde varede i hele 2 uger, hvor hævelsen i mit ansigt gik op og ned og jeg tror faktisk også at mine ben hævede lidt op, fordi jeg synes at de blev mindre igen efter jeg fik hævelserne væk.


Jeg ser bestemt IKKE køn ud, når det er i udbrud.




Se hvilket MSG produkt, som jeg indtog her og se hvordan jeg ser ud under og efter hævelserne og den opsvulmethed:








Her er der tilsat citronsyre, som er en hydrolyseret kilde og som er MSG.
Min hævelse efter jeg drak en økologisk hyldebær saft fra rema1000 ved et uheld





























2 uger efter on and off hævelser og opsvulmning med rødme:







Jeg kan IKKE gå til lægen med min hævelse, når jeg får MSG reaktioner (se fotos nedenfor og forklaring længere nede)










fordi sidste gang at jeg gjorde det, så fik jeg antihistamin piller ALNOK og disse piller, gjorde mine hævelser endnu værre og der opdagede jeg også at der var lactosemonohydrat i, som er mælkesukker og som er MSG.





Jeg følte også en form for kvælning / lidt svært ved at trække vejret / strammen omkring halsen og det var svært at slappe af.
Da jeg lod mærke til at da jeg tog C-vitamin, som jeg plejer at indtage, men dog med et nyt mærke fra Livol, så startede kløe på mange steder af min krop, virkelig ubehageligt og så hævelser efter noget tid og endnu flere efter jeg fik Alnok bestilt hjem og da jeg indtog mere C-vitamin.
Jeg undrede mig og tænkte hvad er der mon i C-vitamin? Ja, jeg fandt ud af at der var ascorbinsyre i, som også består af glukose, som er MSG og Ascorbinsyren, som jeg normalt plejer at undgå i fødevarer var tilsat Livol c-vitaminerne.

Jeg tænkte at det ikke kunne være rigtigt.

Dette blev markant bedre efter at jeg stoppede med Alnok og C-vitamin, som udløste disse reaktioner denne gang.




Sådan her så jeg ud efter at hævelserne var gået væk og denne her omgang var det også i siderne af hagen, der hævede op og var vildt ubehageligt.




Så når jeg får disse MSG reaktioner, så er jeg nødt til at klare det på egen hånd med hjælp af at drikke min urtete (pebermynthe og citronmelisse), som virker meget meget hurtigt på mine hævelser og MSG reaktioner, men det tager nogle gange noget tid, som nævnt før og vente på at det går over.

Jeg drikker det nogle gange blandet, hvis hævelsen er slem og ellers hver for sig alt efter hvad der sker ift. MSG reaktionen og jeg kan også godt bruge spearmint / krusemynthe æterisk olie i vand og smøre på hævelserne, som også hjælper en del i perioder og drikker det også ind imellem.



Jeg drikker KUN REN URTE TE, disse nedenfor fra mærket Sonnentor.


En masse af de tørrede urter i en tesi ned i kogende vand og drik og det plejer at dæmpe hævelsen / forebygge en evt. nystartet hævelse.

Jeg drikker det dagligt, når jeg får MSG reaktioner for at behandle det naturligt.




Pebermynthe er især god imod hævelser og betændelse.

Citronmelisse er naturlig antihistamin.



Disse MSG-FRI økologiske urtete kan købes online eller i Helsemin.



Her er nogle links til hvor du kan bestille det med det samme:







Reagere du selv med hævelse, når du indtager MSG?
Så prøv samme te.


Her kan du se MSG navne listen og hold endelig øje med den, da jeg opdager nye navne løbende:





Har du fået nogle af de bivirkninger, som jeg selv får af MSG efter at du har fået COVID-19 vaccinen?


Så kommentere gerne nedenfor
eller kontakt mig via E-mail

Del endelig dette blog indlæg vidt og bredt.

Copyright: Oplysning om MSG.
Teksten må ikke bruges af andre, men du må gerne dele mit blogindlæg.


Følg mig på de sociale medier:



Facebook:


Instagram:



Twitter:



MSG hjemmeside

Se hvor MSG ellers findes henne i de fødevarer, som du indtager eller de plejeprodukter, du bruger til dagligt eller den modermælkserstatning, du giver din baby og meget mere.




Vh Oplysning om MSG.

1.147 visninger0 kommentarer
  • TikTok
  • YouTube
  • Facebook Social Ikon
  • Instagram
  • Twitter Social Ikon
bottom of page