top of page
Søg

AFSLØRING! MODERNA VACCINE INDEHOLDER SKJULTE MSG TILSÆTNINGSSTOFFER - Hvad siger forskningen?



Skrevet af Oplysning om MSG tirsdag d. 16 februar 2021 kl. 22:53



Kære folkens,

Det er kommet til min opmærksomhed at Moderna vaccinen, der er kommet på markedet i forbindelse med COVID-19 faktisk indeholder ikke mindre end 3 MSG tilsætningsstoffer!

Jeg ønsker at I bliver oplyst om dette, så i selv kan vurdere om i ønsker at modtage den, det er altid en god ting at være kritisk og at se på indholdsstofferne i vacciner f.eks.
Jeg ønsker at advare dig om MSG, det er en viden, som mange intet kender til , da regeringen ikke oplyser befolkningen om det, men blot har det lovligt og det bruges i stor stil overalt i dagens Danmark.


Det er 3 MSG tilsætningsstoffer i Moderna vaccinen Comirnaty er der 1.
Blog indlæg om Comirnaty vaccinen:



Her kan du også læse mine egne oplevelser med MSG bivirkninger og se fotos af mig, når jeg får MSG, jeg er MSG allergiker og kan slet ikke tåle MSG.


Hvorfor får du intet at vide om det?
Fødevarestyrelsen og sundhedsstyrelsen har ikke fokus på disse problematiske MSG tilsætningsstoffer,
jeg er stort set den eneste i Danmark, som oplyser om dette på de sociale medier.

Kan det være rigtigt?

Hvad indeholder Moderna vaccinen?

Ingredienslisten er fra min.medicin.dk:

Natriumacetat (natriumsaltet af edikkesyre)


Kilder:






Saccharose / Sucrose er MSG.

Sucrose består af 50% glukose og glukose er også MSG.

Kilder:



Her kan du se flere slags vacciner med ren MSG og MSG tilsætningsstoffer samt medicin med MSG:





Se andre MSG NAVNE her:



Hvad siger forskningen om MSG?
Lyt til Dr. Russell Blaylock. som er neurokirurg, som har lavet dybdegående forskning og undersøgelse på området her:


Jeg opfordrer også alle til at læse hans bog:

EXCITOXINS The Taste That Kills


Det betyder dette på dansk:

EXCITOTOKSINER Smagen der dræber



Den kan bestilles her:




Del endelig mit blog indlæg vidt og bredt, så befolkningen bliver oplyst om indholdet i Moderna Vaccinen, som industrien har fået ud på markedet.


Copyright: Oplysning om MSG.
Teksten må ikke bruges af andre, men du må gerne dele mit blogindlæg.


Følg mig på de sociale medier:



Facebook:


Instagram:




Twitter:




MSG hjemmeside
Se hvor MSG ellers findes henne i de fødevarer, som du indtager eller de plejeprodukter, du bruger til dagligt eller den modermælkserstatning, du giver din baby og meget mere.



Vh Oplysning om MSG.




450 visninger0 kommentarer
  • TikTok
  • YouTube
  • Facebook Social Ikon
  • Instagram
  • Twitter Social Ikon
bottom of page